fii_si_tu_psihoped.jpgcustom_pps.jpg2017_admitereMCA_locuri.gif2017_admitereTLA_locuri.gif2017_admitereMCA_simplu.jpgcnfp.jpg2017_admitere_id.gif2017_admitere_simplu.jpgcata.jpgpsihoped.jpgpost_consiliere.jpg2017_admitere_locuri.jpg2017_admitereTLA_simplu.jpg

admitere 2017 - #fii_si_TU_psihoped - informatii despre examenul de admitere

 

- Forma de Învăţământ Frecvenţă Redusă (ID) -

Durata studiilor: 3 ani (Sistem Bologna din anul universitar 2005-2006)

 


 

Începând cu anul universitar 2014/2015, studenții anului 1 înmatriculați la formele de ÎNVĂŢĂMÂNT LA DISTANŢĂ (ID) şi cu FRECVENŢĂ REDUSĂ (IFR) vor beneficia în cuantumul taxei de şcolarizare, de o tabletă CADOU*.

* în anumiţi termini şi condiţii prevăzuţi în Contractul de Şcolarizare.

 


 

PREZENTAREA MODULUI DE ORGANIZARE SI DESFASURARE A ACTIVITATILOR LA INVATAMANTUL LA DISTANTA

Incepand cu anul universitar 1999 – 2000 Catedra de Psihopedagogie Speciala organizeaza activitati didactice de nivel LICENTA, la forma de invatamant: INVATAMANT LA DISTANTA.

INVATAMANTUL LA DISTANTA este o forma moderna de studiu, care reuseste cu succes sa invinga distanta dintre profesor si student datorita tehnologiei moderne (internet) si a materialelor de curs specifice, care asigura studentului posibilitatea de a-si insusi o mare parte a materiei in conditii de confort, acasa, prin studiu individual.

Pe tot parcursul procesului de invatamant la distanta studentul va fi insotit sistematic de tutori si de responsabilul de an, care se vor ocupa, in mod individual, de toti studentii. Tutorele va fi acela care va va asista la sarcinile de pe parcursul semestrelor de studiu, va va raspunde la intrebari si va va clarifica problemele, va tine legatura cu dumneavoastra si va va sta la dispozitie, la locul si timpul dinainte stabilit prin programul de studiu si, permanent, la o adresa de e-mail.

Tutorii si cadrele didactice va vor fi alaturi si la consultatii, adica la intalnirile „fata in fata”. Aceste intalniri difera de lectiile traditionale, scopul lor primar nu este acela de a preda anumite cunostinte studentilor, ci acela de a va indruma in clarificarea problemelor si intrebarilor ivite in timpul studiului individual. Cu aceste ocazii aveti posibilitatea sa va cunoasteti colegii, sa aflati problemele lor, dar si solutiile lor la anumite probleme.

Rezolvarea temelor trebuie realizata gradat, dupa parcurgerea modulelor teoretice. Sarcinile rezolvate trebuie trimise la data scadentei, pentru ca tutorele sa aiba timpul necesar parcurgerii si corectarii lor, precum si pentru a va oferi sugestiile necesare.

Intrebarile ivite in timpul parcurgerii materialelor si care necesita clarificari sau ideile care - dupa parerea dumneavoastra - nu au fost destul de clar expuse, le puteti trimite prin e-mail tutorelui, care va va raspunde tot prin e-mail sau cu ocazia consultatiilor programate.

copul principal al intregului mecanism auxiliar al cursurilor de la distanta este sa va ajute. Acest ajutor poate fi insa productiv numai daca dumneavoastra, ca student, depuneti efortul necesar in vederea atingerii telului pe care vi l-ati propus. Sistemul de invatamant la distanta se bazeaza in cea mai mare masura pe energia de autoperfectionare a studentului, care presupune vointa, perseverenta, putere de munca si constiinciozitate, dar va ofera in schimb posibilitatea planificarii rezonabile a timpului, a organizarii propriului ritm de studiu, a imbinarii vietii curente cu cea de student, fara afectarea activitatilor specifice locului de munca.


 

logo CFCIDFR

Joomla templates by a4joomla
eXTReMe Tracker