|
Atitudini - valori,
inteligenta emotionala si abilitati de comunicare in
munca in echipa
|
|
Adaptarea ritmicii pentru formarea competentelor de comunicare la copiii deficienti de auz protezati
|
-
Doru-Vlad Popovici
-
Gabriela Ianculescu
|
Trasaturi ale inteligentei emotionale
si alexitimiei in comunicarea elevilor cu deficiente de vedere
|
|
Contributii la examinarea complexa
si diagnostificarea tulburarilor lexico-grafice la elevii din
invatamantul de masa
|
|
Particularitati ale comunicarii prin limbajul gestual adaptat tactil la persoanele cu surdocecitate
|
|
Tehnici de stimulare a limbajului receptiv adresate copiilor cu autism
|
|
Metode si procedee recomandate pentru dezvoltarea comunicarii totale la elevii cu sindrom autist
|
|
Dezvoltarea abilitatilor de scriere
in tulburarile din spectrul autismului
|
-
Maria Salloum
-
Angelica Coneac
|
Motivatia de comunicare si relationare a hipoacuzicului
|
|
Copiii deficienti de auz
si cartea
|
|
Metoda "Stiu, vreau sa
stiu, am invatat" aplicata la elevii cu deficiente de auz
|
|
Imagistica vizuala-facilitator mnezic
in stabilirea legaturii dinamice intre concret si abstract la copilul prescolar
cu deficienta de auz
|
|
Evaluarea limbajului la copiii deficienti de auz de varsta
scolara mica
|
|
Normalisation and Personalisation as basic conditions to social inclusion
|
-
Viviene CONRARD
-
Adriana CANDEA
|
Specific impairment in developmental reading disabilities: a working memory approach
|
|
Specificul agresivitatii
in mediul scolar la copiii cu dizabilitati mintale
|
|
Profesorul creativ
si elevul autist
|
|
Activitate de sprijin pentru parinti din perspectiva terapiei tulburarilor de limbaj. Dislalia
|
|
Evaluarea functionala a procesului de comunicare la copiii cu dizartrie
|
|
Identificarea timpurie a simptomelor dislexico-disgrafice
|
|
Principii si criterii de constructie a unui instrument care evalueaza nivelul morfologic al limbajului
|
|
Terapia ocupationala intre vechi
si nou |