pps_book.jpg2022_admitere_05.jpg2022_admitere_07.jpg2022_admitere_06.jpg2022_admitere_03.jpgpps_SMART.jpg2022_admitere_02.jpg2022_admitere_04.jpgpps_learnID.jpgpps_CATA.jpg2022_admitere_01.jpg

ANUNT EXAMEN LICENȚĂ - Susținerea lucrărilor de licență 28 iunie 2022

Prezentările finale în format PowerPoint vor fi transmise către comisia de licență pe adresa de email psihopedagogie[/at\]gmail.com până la data de 28 iunie 2022, ora 8.

Vă rugăm să țineți cont de următoarele cerințe:

  • (1) la subiectul mesajului menționați ”PREZENTARE LICENȚĂ 2022”;
  • (2) să fie ultima variantă a prezentării;
  • (3) fișierul să fie redenumit cu numele și prenumele absolventului;
  • (4) fișierul să nu aibă mai mult de 24Mb;
  • (5) respectați timpul limită de transmitere a prezentării.

Fiecare absolvent are la dispoziție 10-12 minute pentru susținerea lucrării de licență. Vă recomandăm să fiți prezenți cu cel puțin 30 de minute înainte de intervalul orar în care sunteți programat/ă. De la ora 13 la 14 va fi pauză. Pentru situații speciale vă recomandăm să contactați Președintele Comisiei de Licență Prof. univ. dr. Adrian ROȘAN (adrian.rosan[/at\]ubbcluj.ro). 


 

 

 

ANUNȚ EXAMEN LICENȚĂ - 27 iunie 2022

Examenul pentru Evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate se va desfășura în data de 27 iunie 2022, cu începere de la ora 9. Absolvenții înscriși la examenul de licență sesiunea iunie 2022 se vor prezenta la sediul Facultății de Psihologie și Științe ale Educației, Str. Sindicatelor nr. 7 cu cel puțin 45 de minute înainte de începerea examenului.

La ora 8:30 absolvenții vor intra în sălile de examen conform listelor care vor fi afișate pe ușa sălilor de examen - Amf. Todoran, Amf. Al. Roșca și sala 5. Fiecare absolvent va trebui să aibă asupra sa un act de identitate (buletin sau pașaport). În sala de examen va fi permis accesul cu apă/suc și doar instrumente de scris cu culoare albastră.

Orice situație specială este comunicată președintelui de comisie. Telefoanele mobile vor fi oprite din momentul intrări în sala de examen.

Durata examenului este de 2 ore. În cursul zilei de luni se va anunța și modalitatea de transmitere a prezentărilor de licență pentru ziua de 28 iunie 2022.


 

 

 

UPDATE orar masterat MCA si TLA perioada 14-28 mai 2022

Actualizări la orarul cursurilor Masteratelor de ”Management, consiliere și asistență psihopedagogică în instituțiile incluzive” si ”Terapia limbajului și audiologie educațională”:

  • 14 mai 2022 (cursurile programate pe Str. Sindicatelor nr. 7 se vor muta în clădirea UBB de pe Str. Moților nr. 11)
    • sala 104 (etaj 1)
      • MCA 1 / TLA 1 9-13 - Educaţie şi reabilitare psihomotorie - C. David / D. Romilă / Reabilitare psihomotorie în terapia limbajului - C. David / D. Romilă
      • MCA 1 14-18 - Intervenţii psihopedagogice în sindromul Down - A. Hathazi
    • sala 204 (etajul 2) 
      • MCA 2 9-13 - Proceduri de screening şi intervenţie în violenţa şcolară - A. Roșan
      • MCA 2 14-18 - Incluziune şi intervenţie psihopedagogică în contextul tulburărilor emoţionale - C. Costescu
    • sala 206 (etajul 2) 
      • TLA 1 14-18 - Audiologie clinică - V. Necula
    • sala 306 (etaj 3) 
      • TLA 2 9-13 - Terapii auditiv-verbale - D. Talaș
      • TLA 2 14-18 - Terapia tulburărilor de limbaj cu substrat neurologic - R. Trifu
  • 21 mai 2022
    • Cursul "Programe de intervenţie psihopedagogică la copiii cu ADHD - A. Roșan" se va desfășura în sala 5
  • 22 mai 2022
    • Cursul "Metode de evaluare a limbajului - C. Bodea-Hațegan / C. Costescu" se va desfășura în sala Zorgo (S4, parter)
  • 28 mai 2022
    • Cursul comun "Educaţie şi reabilitare psihomotorie / Reabilitare psihomotorie în terapia limbajului" se va desfășura în sala 5
    • Cursul "Intervenţii psihopedagogice în sindromul Down" se va desfășura în sala 5.

 

 

Programare examene sesiunea mai-iunie 2022 - Învățământ la distanță

Programarea exemenelor sesiunea mai-iunie 2022

 

Anul 1

  • 03.06.2022, ora 10 - Limba Franceză, sala 5
  • 11.06.2022, ora 9 - Asistenţa socială a persoanelor cu dizabilităţi, sala 13 
  • 11.06.2022, ora 11 - Limba Engleză, sala 13
  • 11.06.2022, ora 14 - Psihologia dezvoltării în contextul dizabilității, sala 13
  • 11.06.2022, ora 16 - Practică observaţională în instituţii publice şi private, sala 5
  • 12.06.2022, ora 11 - Limba Engleză, sala 13
  • 12.06.2022, ora 14 - Pedagogie 1:Fundamentele pedagogiei. Teoria şi metodologia curriculumului, sala 13 
  • 18.06.2022, ora 10 - Psihologia socială a persoanelor cu dizabilităţi, sala 13
  • 18.06.2022, ora 14 - Tehnologia informaţiei, comunicării şi tehnologii de acces, sala 13
  • 19.06.2022, ora 9 - Asistenţa socială a persoanelor cu dizabilităţi, sala 13 
  • 19.06.2022, ora 12 - Paradigme și politici educaționale incluzive, sala 13 
  • 25.06.2022, ora 9 - Tehnologia informaţiei, comunicării şi tehnologii de acces, sala 13
  • 25.06.2022, ora 14 - Paradigme și politici educaționale incluzive, sala 13 
  • 25.06.2022, ora 13 - Psihologia socială a persoanelor cu dizabilităţi, sala 13 
  • 25.06.2022, ora 16 - Practică observaţională în instituţii publice şi private, sala 5
  • 26.06.2022, ora 9 - Psihologia dezvoltării în contextul dizabilității, sala 13
  • 26.06.2022, ora 12 - Pedagogie 1:Fundamentele pedagogiei. Teoria şi metodologia curriculumului, sala 13 

 

Anul 2

  • 11.06.2022, ora 15 - Metode și tehnici de evaluare complexă a copiilor cu CES, sala 13
  • 18.06.2022, ora 12 - Psihopedagogia deficienților de auz, sala 13
  • 18.06.2022, ora 14 - Sistemul Braille, sala 13
  • 18.06.2022, ora 16 - Metode și tehnici de evaluare complexă a copiilor cu CES, sala 13
  • 19.06.2022, ora 12 - Psihopedagogia dizabilităților vizuale, sala 13
  • 19.06.2022, ora 14 - Psihopedagogia intervenției timpurii, sala 13
  • 25.06.2022, ora 17 - Sistemul Braille, sala 13
  • 25.06.2022, ora 14 - Psihopedagogia dizabilităților vizuale, sala 13
  • 25.06.2022, ora 15 - Psihopedagogia dizabilităților motorii, sala 13
  • 25.06.2022 - Psihodiagnostic pentru persoanele cu dizabilităţi 
  • 26.06.2022, ora 14 - Psihopedagogia intervenției timpurii, sala 13
  • 26.06.2022, ora 16 - Psihopedagogia dizabilităților motorii, sala 13
  • 26.06.2022 - Psihodiagnostic pentru persoanele cu dizabilităţi 

 

Anul 3

  • 21.05.2022, ora 14 - Psihopedagogia copiilor cu dificultăți de învățare, sala 13
  • 21.05.2022, ora 16 - Terapii ocupaționale la persoanele cu dizabilități, sala 13
  • 22.05.2022, ora 14 - Practică pedagogică în învățământul preuniversitar obligatoriu (II), sala 5
  • 22.05.2022, ora 12 - Consilierea persoanelor cu dizabilități și a familiilor acestora, sala 13
  • 28.05.2022, ora 10 - Metode și tehnici de recuperare a persoanelor cu dizabilități de auz, sala 13
  • 28.05.2022, ora 16 - Metode și tehnici de recuperare a deficienților vizuali, sala 13
  • 29.05.2022, ora 10 - Psihoterapii individuale și de grup la persoanele cu dizabilități, sala 13
  • 29.05.2022, ora 12 - Consilierea persoanelor cu dizabilități și a familiilor acestora, sala 13
  • 04.06.2022, ora 9 - Practică pedagogică în învățământul preuniversitar obligatoriu (II), sala 4 (actualizat 30 mai 2022)
  • 04.04.2022 - Managementul clasei de elevi 

 

 

ORAR Învățământ cu frecvență SEMESTRUL II - valabil din 28 martie 2022

Anul 1

  • Luni
    • 08 – 10 Fundamentele pedagogiei. Teoria și metodologia curriculumului (s) C. Catalano - S13
    • 10 – 12 Asistența socială a persoanelor cu dizabilități (s) I. Șerban - S5
    • 12 – 14 Asistența socială a persoanelor cu dizabilități (c) I. Șerban - S5
    • 14 – 16 Psihologia socială a persoanelor cu dizabilități (c) C. Bălaș–Baconschi - S5
  • Marți
    • 10 – 12 Limba engleză (s) gr. 1 O. Papuc - S5
    • 12 – 14 Limba engleză (s) gr. 2 O. Papuc - S5
  • Miercuri
    • 08 – 10 Fundamentele pedagogiei. Teoria și metodologia curriculumului (c) C. Stan - S13
    • 10 – 12 Paradigme și politici educaționale incluzive (c) A. Hathazi - S13
    • 12 – 14 Tehnologia informației, comunicării și tehnologii de acces (c) M. Pădure - S13
    • 14 – 16 Tehnologia informației, comunicării și tehnologii de acces (l) M. Pădure - S13
  • Joi
    • 08 – 11 Practică observațională în instituții publice și private 
    • 12 – 14 Psihologia dezvoltări în contextul dizabilității (c) C. Costescu - S13
    • 14 – 16 Psihologia dezvoltări în contextul dizabilității (s) C. Costescu - S13
  • Vineri
    • 10 – 12 Paradigme și politici educaționale incluzive (s) I. Tufar - S13
    • 12 – 14 Psihologia socială a persoanelor cu dizabilități (s) I. Tufar - S5
 

Anul 2

  • Luni
    • 08 – 10 Psihopedagogia deficienților motori (s) I. Tufar - S5                       
    • 10 – 12 Psihopedagogia deficienților vizuali (c) A. Hathazi - S13
    • 12 – 14 Psihopedagogia deficienților vizuali (s) A. Hathazi - S13
  • Marți
    • 08 – 10 Metode și tehnici de evaluare complexă a copiilor cu CES (c) C. David - S13
    • 10 – 12 Psihodiagnostic pentru persoanele cu dizabilități (c) A. Roșan - S13
    • 12 – 14 Psihodiagnostic pentru persoanele cu dizabilități (s) C. Costescu - S13
    • 14 – 16 Sistemul Braille (l) M. Pădure - S13
  • Miercuri
    • 16 – 18 Psihopedagogia deficienților motori (c) C. Costea Bărluțiu - S13
    • 18 – 20 Psihopedagogia intervenției timpurii (c) C. Costea Bărluțiu - S13
  • Joi
    • 08 – 10 Metode și tehnici de evaluare complexă a copiilor cu CES (s) C. David - S13
    • 10 – 12 Psihopedagogia deficienților de auz (c) C. Bodea-Hațegan - S13
  • Vineri
    • 12 – 14 Psihopedagogia deficienților de auz (s) I. Șerban - S13
    • 14 – 16 Psihopedagogia intervenției timpurii (s) I. Șerban - S13                                    
 

Anul 3

  • Luni
    • 08 – 11 Practică pedagogică în învățământul preuniversitar obligatoriu (II)
    • 14 – 16 Metode și tehnici de recuperare a persoanelor cu dizabilități de auz (c) I. Șerban - S13
    • 16 – 18 Consilierea persoanelor cu dizabilități și a familiilor acestora (c) C. Costea Bărluțiu - S13
    • 18 – 20 Consilierea persoanelor cu dizabilități și a familiilor acestora (s) C. Costea Bărluțiu - S13
  • Marți
    • 14 – 16 Managementul clasei de elevi (c+s) C. Costescu - S5
    • 16 – 18 Psihopedagogia copiilor cu dificultăți de învățare (s) I. Tufar - S5
    • 18 – 20 Terapii ocupaționale la persoanele cu dizabilități (s) I. Tufar - S5
  • Miercuri
    • 08 – 10 Metode și tehnici de recuperare a persoanelor cu dizabilități de auz (s-g1) I. Șerban - S5
    • 10 – 12 Metode și tehnici de recuperare a persoanelor cu dizabilități de auz (s-g2) I. Șerban - S5
    • 12 – 14 Psihoterapii individuale și de grup la persoanele cu dizabilități (c) C. Costea Bărluțiu - S5
    • 14 – 16 Psihoterapii individuale și de grup la persoanele cu dizabilități (s) C. Costea Bărluțiu - S5
  • Joi
    • 08 – 10 Psihopedagogia copiilor cu dificultăți de învățare (c) C. Bălaș–Baconschi - S5
    • 10 – 12 Metode și tehnici de recuperare a persoanelor cu dizabilități vizuale (c) M. Pădure - S5 
    • 12 – 14 Metode și tehnici de recuperare a persoanelor cu dizabilități vizuale (s) M. Pădure - S5
    • 14 – 16 Terapii ocupaționale la persoanele cu dizabilități (c) C. Bălaș–Baconschi - S5

 

 

 

Calendarul Activităților Asistate - Învățământ la distanță 7-8 mai 2022

Calendarul Activităților Asistate 7-8 mai 2022

Specializarea Psihopedagogie Specială (ID) Învățământ la Distanță - Semestrul 2, 2021/2022

Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei - Str. Sindicatelor nr. 7

 

Anul 1

  • Sâmbătă
    • 9 – 11 Pedagogie 1:Fundamentele pedagogiei. Teoria şi metodologia curriculumului - M. Bocoș
    • 11 – 13 Tehnologia informaţiei, comunicării şi tehnologii de acces - M. Pădure 
    • 13 – 15 Practică observaţională în instituţii publice şi private - I. Tufar
    • 15 – 17 Limba engleză - O. Papuc
    • 15 - 17 Limba franceză - I. Macaria
  • Duminică
    • 9 – 11 Psihologia dezvoltării în contextul dizabilităţii - C. Costescu
    • 11 – 13 Paradigme și politici educaționale incluzive - A. Hathazi
    • 13 – 15 Psihologia socială a persoanelor cu dizabilităţi - C. Bălaș-Baconschi
    • 15 – 17 Asistenţa socială a persoanelor cu dizabilităţi - I. Șerban
 

Anul 2

  • Sâmbătă
    • 9 – 11 Psihopedagogia dizabilităților auditive - C. Bodea-Hațegan
    • 11 – 13 Metode și tehnici de evaluare complexă a copiilor cu CES - C. David
    • 13 – 15 Psihodiagnostic pentru persoanele cu dizabilităţi - A. Roșan
    • 15 – 17 Sistemul Braille - M. Pădure 
  • Duminică
    • 9 – 11 Psihopedagogia dizabilităților vizuale - A. Hathazi
    • 11 – 13 Psihopedagogia dizabilităților motorii - C. Costea-Bărluțiu
    • 13 – 15 Psihopedagogia intervenției timpurii - C. Costea-Bărluțiu
 

Anul 3

  • Sâmbătă
    • 9 – 11 Psihopedagogia copiilor cu dificultăți de învățare - C. Bălaș-Baconschi
    • 11 – 13 Managementul clasei de elevi - A. Roșan
    • 13 – 15 Metode și tehnici de recuperare a deficienților vizuali - M. Pădure 
    • 15 – 17 Psihoterapii individuale și de grup la persoanele cu dizabilități - C. Costea-Bărluțiu
  • Duminică
    • 9 – 11 Metode și tehnici de recuperare a deficienților de auz - D. Talaș
    • 11 – 13 Terapii ocupaționale la persoanele cu dizabilități - C. Bălaș-Baconschi
    • 13 – 15 Practică pedagogică în învățământul preuniversitar obligatoriu (II) - I. Șerban
    • 15 – 17 Consilierea persoanelor cu dizabilități și a familiilor acestora - C. Costea-Bărluțiu

 

 

Subcategories

Joomla templates by a4joomla
eXTReMe Tracker