Servicii de intervenție timpurie a copiilor: provocări comune ale profesioniștilor și părinților cu copii cu dizabilități.
Departamentul de Psihopedagogie Specială, Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, România, vă invită să participați la primul eveniment de multiplicare a rezultatelor Proiectului BURNOUT FREE ECI Erasmus+, în data de 22 octombrie 2022.
Universitatea Babeș-Bolyai este partenerul responsabil pentru primul rezultat al proiectului care constă dintr-o analiză amplă a literaturii de specialitate privind cadrul conceptual al fenomenului de Burnout la nivel european, internațional și național, dar și prezentarea rezultatelor evaluării nevoilor profesioniștilor și părinților în legătură cu nevoile lor și fenomenul de burnout.
Sunt invitați să participe terapeuți, profesori de educație specială, manageri, lucrători de intervenție timpurie, educatori, psihologi, kinetoterapeuți, precum și părinți. Evenimentul se va desfășura onsite și online.
Lector invitat Veronica Bogorin, psihoterapeut, care v-a prezenta fenomenul Burnout: concept, date specifice și practice, studii de caz, abordarea psihoterapeutică.
- Factorii de risc și de protecție în Burnout;
- Burnout: prevenire și intervenție în context european;
- Implicații ale fenomenului Burnout în literatura română
- Prezentarea proiectului Burnout FREE ECI.
- Conf. univ.dr. Andrea Hathazi - coordonator
- Lect. univ.dr. Carmen Costea-Bărluțiu
- Lect. univ. dr. Cristina Bălaș-Baconschi
- Asist. univ. dr. Ioana Letiția Șerban
- 2022 Conferința de diseminare a rezultatelor proiectului Erasmus+ Towards a multisensory and inclusive museum for individuals with sensory disabilities (ToMiMEUs) 2022
- 2022 Workshop online: Citire și recitire, expresie și dialog
- Workshop-ul online LEARN-ID ”DEGETELE SOCOTITOARE” 2022
- 2021 Conferința națională cu participare internațională Tulburările de dezvoltare: Vorbire - Limbaj - Achiziții școlare
- 2020 Educarea persoanelor cu dizabilități multiple și dizabilitate vizuală